Vincent van Liempt – Pix CompanyMeesterlijke zet

“Natuurlijk….de ene relatie zie of spreek je vaker als de andere. Maar los daarvan zijn wij van mening dat iedere relatie een ‘meesterlijke aandacht’ dient te krijgen. Nu wij hebben gekozen voor de samenwerking met Meesters in Aandacht, bemerken we dat dit uitstekend verloopt. Het handige systeem van deze ‘Meesters…’ is voor ons net dát stukje extra aandacht geven wat ons helpt om de band met de relatie te versterken, zoals wij dat met elkaar wensen.
Wij ervaren het dan ook als een ‘Meesterlijke’ zet die nog meer ‘Aandacht’ dient te krijgen en steeds uitstekende reacties op weet te leveren.”

Albert Helvert - Chocolaterie AlbèrtKlanten krijgen de aandacht die ze verdienen

“Wij produceren en leveren een unieke variëteit aan bonbons en andere chocoladeartikelen in heel Nederland, die qua vorm en smaak het verschil maken.
Daarom zijn wij er ook trots op dat onze klanten voor ons en onze chocolade kiezen. Door samen te werken met Larissa Brouwer van Meesters in Aandacht
kunnen we de klanten de aandacht bieden die ze verdienen. We ontvangen veel positieve reacties n.a.v. de ludieke aandachtsgeschenken
waardoor er meer klantenbinding en persoonlijk contact ontstaat wat belangrijk is voor onze samenwerking."”

Julius Middel – KPN Zakelijke MarktConcepten op langdurig klant behoud

“"In samenwerking met Meesters in Aandacht, zijn er voor KPN diverse loyaliteitsconcepten ontwikkeld. De concepten zijn gericht op langdurig klantbehoud die bij KPN Business Partners worden ingezet om op effectieve wijze te ondersteunen van klanttevredenheid en relatiebeheer. Het gezamenlijke doel van de KPN Business Partners en KPN wordt met de diensten en producten van Meesters in Aandacht gerealiseerd; persoonlijke contactmomenten hetgeen resulteert in tevreden klanten en het opbouwen van een duurzame relatie."”

Leo van der Vorm - DL Packaging B.V.Klantenbinding is voor ons belangrijk

““Mijn bedrijf DL Packaging verkoopt industriële verpakkingsmachines en heeft veel klanten in de droge levensmiddelenindustrie , maar wij hebben na de levering geen intensief contact met ze. Soms gaan er jaren voorbij zonder contactmomenten. Misschien zijn onze machines wel té goed. Klantbinding is daarom voor ons belangrijk, want we hebben van veel van onze klanten geen recente informatie over de gang van zaken, of hun plannen. Door gebruik te maken van de unieke dienstverlening van Meesters in Aandacht komt DL Packaging op een positieve en verrassende manier herhaald in de kijker bij de beslissers in de bedrijven waar onze machines staan!””