Wat doen wij

Loyaliteit leveren

Een glimlach….een glimlach van oor tot oor op het gezicht van je relatie “magie”.. kort door de bocht genomen: wij geven jouw klant namens jou persoonlijke aandacht zodat jij je klant behoudt en er een natuurlijk klantgroei ontstaat. Want je hebt het druk, erg druk en bent bezig met doelstellingen voor betering in resultaat.
Wij maken je bedrijf relatiegericht en zorgen voor de juiste aandachtsmomenten. Een voorbeeld is op de verjaardag, of een jubileum omdat jullie al enkele jaren samenwerken. Dat laatste is niet zo maar meer vanzelfsprekend in deze tijd.
Klanttevredenheid
Onze visie is om gezamenlijk de klantloyaliteit en klanttevredenheid te verhogen doordat er met passie op een effectieve wijze persoonlijke aandacht wordt gegeven aan je relaties, hetgeen resulteert in een hoger rendement voor je onderneming. Met het geven van persoonlijke aandacht zal de band met je klant verstevigen. Er ontstaat klantloyaliteit. Dit is nodig voor het vertrouwen, voor het gunnen van de samenwerking, de opdracht. Dus rendement.
Zowel het management, secretariaat en het salesteam wordt volledig ondersteund en ontzorgt om het juiste doel te bereiken; als je persoonlijke contactmomenten creëert wordt je klant een ambassadeur en een betrouwbare referentie. Meesters in Aandacht zorgt ervoor dat je relatie voor jou zal blijven kiezen en je gaat voorstellen aan ondernemers die je nog niet kent.
Databaseverrijking
Wij bieden ondersteuning om de data van de klantenbase te verrijken. Vanuit het aandachtsmoment, creëren we contactmomenten. Simpel, een contactmoment van mens tot mens. Dat doen we ook graag voor je medewerkers, het hart van je organisatie. Want met aandacht wordt net dat stapje extra gezet. Bij Hofmeesters in Aandacht is dit van belang. Ondernemers en accountmanagers die weinig tot geen kennis hebben van de klant helpen we bij het verrijken van zowel harde als softe data, want ook zij hebben het druk.

wie zijn wij